Annons

torsdag 26 januari 2012

Inför På spåret 27 januari

Gruppspelet är till ända och nu kan de riktigt intressanta matcherna ta sin början. Först ut är Johanna Frändén och Carl Johan De Geer som ställs mot Christer Lundberg och Morgan Larsson i en så kallad kvartsfinal. Vinnarna möter storfavoriterna Martina och Erik Haag i semifinal.

Christer och Morgan har varit årets charmtroll och de har på ett roligt och lättsamt sätt avancerat till slutspelet. Johanna och Carl Johan har visat upp ett brett kunskapsregister och är egentligen det ända debutparet som kunnat mäta sig med förra årets lag. Min gissning är också att Frändén/De Geer är laget som står som segrare när sista frågan är besvarad. Tittar man till antalet insamlade poäng hittills är det ingen vild gissning. 67-39 till Johanna och Carl Johans favör talar sitt tydliga språk.

Programmets gästartist är för kvällen The Tallest Man on Earth vilket låter väldigt bra!

Vill ni veta programledarnas åsikter inför matchen? Klicka här

1 kommentar:

  1. Hej!

    Oj vilken spännande blog! Att jag har missat denna...
    Jag älskar På spåret och vi ska ha en avtackningsfest på jobbet med På spåret-tema :-)!
    Jag skulle bli så himla glad om ni skulle vilja hjälpa mig att få ihop ett par vitsiga resor till festen...
    Tack på förhand!
    Kontakta mig på johan.marina_@tele2.se om ni är intresserade av att hjälpa mig!

    Mvh
    Marina Olofsson

    SvaraRadera