Annons

tisdag 21 februari 2012

Final På Spåret 2012

Erik och Martina Haag heter årets segrare och jag måste säga att jag är imponerad över parets kunskaper. Helt rättvist och inte alls oväntat tog de direkt ledningen i finalprogrammet och drygade sedan bara ut den. Niklas och Jenny var inte dåliga men i fredags var de chanslösa. Finalprogrammet var underhållande, musiken var bra, lagen och programledarna sedvanligt uppklädda och frågorna höll en lagom nivå(vilket inte alltid är fallet i finalprogramen). Ni som läst mina tips om vart resorna skulle gå kan ju konstatera att statistik inte ljuger. Både Frankrike och Afrika kom ju, även Bollnäs föll ju inom ramen för mitt resonemang.

Att det nu dröjer 9 månader tills att nästa säsong drar igång är vemodigt, för vad ska man nu göra på fredagskvällarna? För På Spåret-redaktionen gäller det nu att locka nya duktiga tävlande tills nästa säsong och förhoppningsvis är klassen högre än på årets deltagare. Personligen tycker jag det varit kul att bjuda in fler gamla men duktiga och populära deltagare nästa år. För vem vill kolla på tråkiga och inkompetenta tävlanden.

Även På Spåretbloggen tar en paus men återkommer självklart när nästa säsong drar igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar